Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~makr | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysiek adresDolny Śląsk zarejestrowany28.09.2009 @09:51:25 ostatnio na stronie19.06.2017 @13:10:31

(...) w każdej minucie z
zamkniętymi oczami tracimy 60
sekund światła (...)

***

(...) wszyscy chcą żyć na wierzchołku
góry, zapominając, że prawdziwe
szczęście kryje się w samym
sposobie wspinania się na górę (...)

G.G.M.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3899277
digarty303 komentarze827 posty na forum2

komputer / sprzęt
belfoca, smiena 8M, zenith, praktica, kodak....

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Katrinchen    12.05.2010 @21:08:46
Ja rowniez dziekuje i milego wieczoru zycze
~BetiiW    03.04.2010 @23:39:06
Zdrowia, szczęścia, humoru dobrego,
A przy tym wszystkim stołu bogatego,
Mokrego dyngusa, smacznego jajka
I niech te święta będą jak bajka...
_______
Warto mieć marzenia doczekać ich spełnienia...
~aspetta    15.03.2010 @20:48:24
nas tym razem wogóle na górkę nie wpuścili, wiało jak diabli i kolejka nie jeździła ...a chmurki nawet w pobliżu nie było więc widoczki były...

_______
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota." /Einstein/
~PioTarnow    12.03.2010 @14:05:37
świetna galeria
pozdrawiam
~Ankaklosowska    12.03.2010 @13:56:31
fajna galeryjka
Gratuluję
~aspetta    10.03.2010 @23:40:36
troszku strome...ale niewiele
_______
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota." /Einstein/
~kaczka555    06.03.2010 @18:52:00
dziękuję ...
_______
~Katrinchen    10.02.2010 @14:33:42
i ciepleka tez zycze
~Katrinchen    10.02.2010 @07:38:10
Dziekuje i milego dnia zycze
~paradiz    08.02.2010 @17:28:01
dziękuję tu również przyjemnie
~didix    01.02.2010 @00:55:16
tak.... ale Tobie dobrze idzie wiec ja wole nie zasmiecac miejsca które Ty mozesz wypełnic swoimi pracami

a co steskniłes sie??

pozdrawiam serdecznie
_______
;*
~Mrrruk    31.01.2010 @22:06:45
ostatnio edytowane: 2010-01-31 22:08:31
_______
"To bardzo proste. Twój obraz jest tym, czym ty jesteś. Pojmujesz to? Obraz, za pośrednictwem którego ukazujesz się światu - to ty."
~Mrrruk    31.01.2010 @21:41:38
ja dzisiaj w planach miałem uderzyć do kopalni "Stanisław" (mapka: http://img706.imageshack.us/img706/9925/obrazek1o.jpg), ale niestety z przyczyn losowych musiałem odpuścić tym bardziej zazdroszczę wyprawy w tygodniu może się uda.
ostatnio edytowane: 2010-01-31 21:42:52
_______
"To bardzo proste. Twój obraz jest tym, czym ty jesteś. Pojmujesz to? Obraz, za pośrednictwem którego ukazujesz się światu - to ty."
~Mrrruk    31.01.2010 @21:32:14
polecam numeryczne meteogramy na ICM. masz tam i opisane mgły, wysokość i podstawę chmur i inne duperele. pierwsza rzecz gdzie look'am przed wyprawą pzdr!
_______
"To bardzo proste. Twój obraz jest tym, czym ty jesteś. Pojmujesz to? Obraz, za pośrednictwem którego ukazujesz się światu - to ty."
~katarzynka85    30.01.2010 @13:46:02
Proszę bardzo polecam się na przyszłość hehe Pozdrawiam
~margo4    30.01.2010 @00:02:39
Więcej zimy jest na http://www.margo.flog.pl/ ale generalnie chce mi sie juz wiosny. Mam dośc tego zimna
~emte    24.01.2010 @09:32:50
ale za to macie góry
~beautyinframes    13.01.2010 @22:51:49
niee, kot ma suchy Pozdrawiam i miłej nocki życzę
~jacky38    12.01.2010 @10:34:28
super galeria.
pozdrawiam i poszperam sobie tu jeszcze.
~didix    05.01.2010 @23:25:53
pozwole sobie poobserwowac :D

mi sie podobają (ale ja sie nei znam :P)

magicznych snów zycze
_______
;*
~didix    05.01.2010 @23:23:22
dobrze biore sobie rade do serca i nie bede słuchała wszystkich rad ale to zdjecie "do góry nogami" to genialne jest!! gratuluje galerii
_______
;*
~didix    05.01.2010 @23:21:34
czy zdjecie "Panská skála" jest ze tak powiem "do góry nogami"?? bo ja chyba odniosłam takie wrażenie :D

pozdrawiam
_______
;*
~emte    20.12.2009 @10:21:15
szkoda, bardzo wielka szkoda, moze w przyszlosci
~sweetxcore    13.12.2009 @11:52:15
że ładny to fakt, ale proszę sobie wyimaginowac nieustanne stukanie
jego nóźek o podłoge, mam przez to ciężk stany nerwowe haha ; D
_______
all of my endings are waiting to begin
~aspetta    05.12.2009 @20:49:14
na pewno nie ma takiego uroku jak latem, ale przynajmniej w miarę pusto było
_______
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota." /Einstein/
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt